Je 4.3 kilometre dolga cesta, ki povezuje celino in otok Noirmoutier na francosko-atlantski obali. Na prvi pogled cesta ne deluje ravno nevarna. Vendar počakajte nekaj ur in vaše mnenje se hitro spremeni, saj cesto dvakrat dnevno zalije plima. Tudi v času, ko cesta ni popolnoma pod vodo je še vedno nevarna saj je na njej polno morske trave in alg, ki dajejo občutek vožnje po ledu in že zaradi najmanjše napake avtomobil hitro konča v morju.
Preko 23.5 kilometrov dolge ceste se nadmorska višina spremeni za skoraj 500 metrov.
Kar se niti ne sliši slabo, ker pa je cesta v zelo slabem stanju in ima veliko lukenj, ozkih predelov in po njej vozi veliko tovornjakov. Poleg tega pa je cesta skoraj brez kakršne koli zaščitne ograje, da je nevarnost še višja na cesti ni nobenih oznak in črt, kar nekaj voznikov je predvsem ponoči končalo pod cesto.
Cesta ki povezuje starodavno mesto Luxor in letovišče ob rdečem morju Hurghada je ena izmed tistih, ki vam bi jih večina odsvetovala. Saj se cesta vije po odročnem predelu puščave, kjer lahko okvara na avtomobilu povzroči veliko preglavic. Območje je tudi znano po tem da se tam zadržujejo teroristi. Zato se veliko ljudi ponoči vozi brez luči, kar pa je že privedlo tudi do čelnih trčenj.
Del ceste je vklesan v skalnato pobočje hriba in zaradi erozije obstaja velika nevarnost padajočega kamenja. Ker je cesta zelo ozka in vsebuje veliko nepreglednih ovinkov je nevarnost za zlet s ceste še večja.
Ko vam zavarovalnica noče kriti stroškov vožnje po določeni cesti vam je lahko jasno, da je nevarna. Na jugovzhodnem delu Nove Zelandije je cesta, ki vsebuje vse karakteristike ki jih lahko pričakuješ od nevarne ceste. Na eni strani je omejena s prepadi na drugi pa vklesana v pobočje hriba, ozka in seveda brez zaščitnih ograj. Približno 26 kilometrov je tako ozkih, da je srečanje dveh vozil praktično nemogoče.
Cesta locirana 2000 metrov nad morjem je najbolj varna v poletnih mesecih, v preostalem delu leta pa tam pade večja količina dežja, kar povzroča plazove, ki cesto kaj hitro spremenijo v nočno moro. Najvišja točka ceste pa predstavlja prelep pogled na dolino, zato nekateri menijo, da se splača potrpeti.
11 kilometrov dolga in kar 1100 metrov spremembe nadmorske višine ter zaznamovana s 99 180 stopinjskimi ovinki. Prednost ceste pa je ta, da je glede na ostale vsaj zaščitena z varnostno ograjo.
Za ravno in vzdrževano cesto ne bi ravno rekli, da je nevarna.
Ta 1675 kilometrov dolga cesta se vije po najodročnejšem delu Avstralije in ravno zaradi svoje ravnine in pustote pa je cesta terjala že mnogo žrtev. Vozniki imajo velikokrat težavo, da ostanejo zbrani in budni, zato so prometne nesreče terjale že veliko življenj.
Najvišja asfaltirana cesta, ki potuje preko gora skozi kanjone povezuje državi Pakistan in Kitajsko. Nevarnost pa predstavljajo gosta megla, nenadne nevihte in poplave. Poleg tega pa je znano, da se na območjih zadržujejo nepridipravi in teroristi. Na najvišjem odseku ceste pa mnogi vozniki trpijo tudi zaradi višinske bolezni.
Ta 9 kilometrov dolg odsek se nahaja 3500 metrov nad morjem in povezuje mesti Ladakh in Kashmir. Močan veter in sneženje onemogočita vožnjo po cesti za več mesecev v letu. Voznikom svetujejo naj se podajo na cesto z vozili na štirikolesni pogon, a še vedno obstaja možnost, da obtičijo v blatu. Celo v popolnih razmerah je cesta nevarna zaradi tovornega transporta in pomanjkanja zaščitnih ograj.