Ni vse v nogah! Pohodnik si mora okrepiti tudi zgornji del telesa

Advertisement

Ni vse v nogah! Pohodnik si mora okrepiti tudi zgornji del telesa
11.01.2018 AVTOR: Maja Vojska
Z okrepitvijo zgornjega dela telesa boste izboljšali ravnotežje in boste lažje kontrolirali pohodne palice in nosili nahrbtnik.

Seveda je najboljši trening pohodništvo samo, a če ste tip človeka, da v hribe pozimi ne hodite ravno pogosto lahko je pametno, da vzdržujete določen nivo aktivnosti in motivacije.

Pri temu vam lahko pomagajo tudi spodnje tri vaje, ki pa niso osredotočene na noge. Saj vam lahko krepak zgornji del telesa olajša nošenje nahrbtnika, pomaga pri ravnotežju in osvajanju bolj zahtevnega terena.

Svetujemo, da čez zimo predvsem delate na kardio vadbi, vmes pa poskušajte vsaj enkrat na teden vključiti še vaje za moč in okrepitev zgornjega dela telesa.

 

1. Stranski dvig trupa

Ta vaja simulira hitro gibanje in balansiranje telesa na premikajočih se kamnih ali deblih.

Izvajanje vaje: Lezite na hrbet, pokrčite kolena in jih spustite na stran. Počasi dvignite zgornji del trupa in hkrati močno napnite trebušne mišice. Naredite 10 ponovitev, nato ponovite še z drugo stranjo.

 

2. Mrtvi dvig

Mrtvi dvig bo krepil vsako mišico na zadnji strani vašega telesa. Močnejše zadnje mišice pomenijo manj napora na hrbtu s težjimi obremenitvami in možnostjo, da nahrbtnik nosimo tudi več dni.

OPOZORILO: Mrtvi dvig spada med najtežje vaje, zato je zelo pomembno, da ga pravilno izvajate. Če niste povsem prepričani, kako izvesti mrtvi dvig to vajo preskočite ali pa se posvetujte s trenerjem.

Izvajanje vaje: Mrtvi dvig oz. deadlift je zelo zahtevna vaja, zato morate biti še posebej pozorni na pravilno izvedbo. Dr. Mitja Mächtig opozarja na napake, na katere morate biti pozorni pri izvedbi vaje. Zato si način izvedbe poglejte v spodnjem posnetku Zdravnik svetuje.

3. Ruski obrat

Z ruskim obratom boste ubili dve muhi na en mah, saj boste obenem krepili tako hrbtne kot trebušne mišice. Sicer je vaja lahka za izvedbo, lahko pa si jo otežite tako, da noge privzdignete od tal, kar vam priporočamo v nadaljevanju, ko bo vaše telo dovolj močno, da boste to tudi lahko brez težav izvedli.

In kako izvesti ruski obrat? To boste izvedeli v spodnjem videu, kjer je vaja prikazana tako v lažji kot tudi v zahtevnejši različici.

Značke: Aktivnosti, Pohodništvo
Ključne besede:
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ

Advertisement